Wij zijn op zoek naar een deeltijdse customer service medewerker voor onze klant, een bedrijf in de logistieke sector die instaat voor de transport van auto-onderdelen. Je komt terrecht in een klein team van 2 personen.
taken:
Ontvangen en controleren van afgewerkte afleverlijsten, vrachtbrieven en bestellijsten.
Behandelen van vragen van klanten, via telefoon en per mail.
Verstrekken en het inbrengen van de nodige informatie en registreren van de klantenorders.
Ontvangen van remboursgelden.
informatie verstrekken van schadedossiers aan het claimsdepartement.
Jouw profiel
Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kan je goed behelpen in het Frans.
Je bent administratief sterk.
Ervaring in de logistieke sector is een pluspunt.
Kopieerwerk verrichten
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Documenten coderen, klasseren en archiveren
Aanbod
Een aantrekkelijk loon gebasseerd op je ervaring.
Maaltijdcheques en Eco-cheques (bij een vast contract komt er ook een DKV verzekering bij).
werkuren : van 13u - 17u30.
Optie vast!
Heb je nog vragen? Contacteer ons via 02 254 85 10 of vilvoorde.131@adecco.be